Microsoft har släppt en ny version av Internet Explorer. Det här är andra gången jag skriver det här inlägget. Första gången försvann av någon anledning hela texten. Om det var IE som forårsakade det eller om det var nåt annat kan jag inte svara på, men det var lite olustigt.

Annars måste jag säga att jag är imponerad. Nu fungerar allt som jag störde mig på tidigare. Den är otroligt mycket snabbare än tidigare versioner, rörlig grafik blinkar inte längre, man kan öppna interna siter i samma fönster som externa siter och den fungerar även här på WordPress. Hoppas jag nu i alla fall (bäst att jag kopierar texten nu innan jag sparar…).

Så nu kan man alltså börja använda IE igen. Hoppas bara att det kommer en ny version till Vista också då. Och nu har jag ju hört rykten om att Ms har börjat släppa RC1 av Vista till testare, så det är bara att hoppas att man får installera den snart.

